Pomoc - Pro rodiny

Pro rodiny

Rodiny mohou najít chůvy a poskytovatele péče o děti na Babysits prostřednictvím naší vyhledávací stránky. Do vyhledávacího pole můžete zadat své město, adresu nebo PSČ, abyste mohli snadno procházet chůvy ve vaší oblasti.

Pokud jste se zaregistrovali a zveřejnili svůj profil, mohou vás poskytovatelé péče o děti, kteří mají zájem, také kontaktovat.

Pokud chcete poslat zprávu poskytovateli péče o děti, můžete ho kontaktovat tak, že přejdete na jeho profil a kliknete na tlačítko „kontaktovat“.

Poznámka: Chcete-li kontaktovat poskytovatele péče o děti nebo na ně reagovat, musíte mít svůj vlastní úplný profil (nezapomeňte se tedy zaregistrovat nebo přihlásit) a aktivní prémiové předplatné.

Jakmile tedy najdete chůvu, kterou chcete kontaktovat, můžete upgradovat na prémiové předplatné!

Rodiče mohou na Babysits také najít alternativní zdroje péče o děti, například chůvy pro děti se speciálními potřebami a další rodiče (s naší funkci rodiče-pomáhají-rodičům).

Rodiče musí upgradovat na prémiový účet, aby mohli kontaktovat chůvy. Na prémiový účet můžete upgradovat prostřednictvím upgrade stránky (po registraci) nebo prostřednictvím aplikace Babysits.

Váš prémiový účet se obnovuje každý měsíc a lze jej kdykoli zrušit.

Pokud chcete zrušit svůj prémiový účet, můžete tak snadno učinit na stránce stavu účtu.

Pamatujte, že pokud jste si předplatili prémiový účet prostřednictvím aplikace pro iOS, budete muset zrušit předplatné prostřednictvím Apple. Můžete tak učinit v nastavení zařízení prostřednictvím Apple ID v části Předplatné.

Pamatujte, že i když zrušíte svůj prémiový účet, může stále dojít k zaúčtování finálních plateb. Je to proto, že je účtujeme se zpožděním. Například pokud váš nový měsíc právě začal minulý týden, je možné, že měsíční poplatek za daný měsíc bude zaúčtován dodatečně. Žádný nový termín však nebude účtován.

Pokud vám na prémiovém účtu zbývají nějaké dny, můžete samozřejmě i po tyto zbývající dny po zrušení prémiového účtu využívat prémiové služby. Pokud máte stále potíže se zrušením svého prémiového účtu, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

Poté, co jste našli chůvu, můžete si s ní snadno naplánovat hlídání.

Hlídací schůzku si můžete naplánovat tak, že přejdete do vaší doručené pošty a kliknete na konverzaci s chůvou. Na levé straně můžete kliknutím na tlačítko „naplánovat hlídání dětí“ naplánovat schůzku. Jakmile poskytovatel péče o dítě žádost přijme, můžete za rezervaci zaplatit, abyste ji mohli oficiálně naplánovat.

Klikněte zde pro více informací o rezervacích.

Ano, můžete! I poté, co byl váš prémiový účet zrušen, můžete stále posílat zprávy novým chůvám během smluvního období a i po vypršení platnosti budete vždy moct pokračovat v konverzacích, které jste zahájili s prémiovým účtem, ale už nemůžete zahájit nové konverzace.

Kolik zaplatíte poskytovateli péče o děti bude záviset na poskytovateli péče o dítě a situaci.

Poskytovatelé péče o děti stanovují své vlastní hodinové sazby za hlídání dětí na základě minimální mzdy, jejich kvalifikace, dovedností a zkušeností. Můžete tuto informaci zobrazit v jejich profilu.

Ve svém profilu můžete také nastavit sazbu, kterou chcete nabídnout potenciálnímu poskytovateli péče o děti.

Nakonec je ale na vás a poskytovateli péče o dítě, abyste se dohodli na tom, kolik jim zaplatíte.

Hodinové sazby se mohou lišit podle počtu dětí, které máte, požadovaných povinností, typu poskytovatele péče o dítě a lokality hlídání dětí.

V některých jurisdikcích je uzavření smlouvy ze zákona povinné. Z tohoto důvodu a pro zajištění plynulejšího zážitku z hlídání dětí pro obě strany doporučujeme vyplnit a projít náš vstupní formulář.

Měli jste negativní zkušenost s poskytovatelem péče o děti? Je nám to líto.

Pokud jste kontaktovali chůvu prostřednictvím systému zasílání zpráv Babysits, můžete chůvě zanechat hodnocení. V každém případě vás žádáme, abyste nahlásili chůvu prostřednictvím zákaznického servisu. Babysits bude poté o těchto hlášeních informováno a přijme veškerá nezbytná opatření.

Máte potíže dostat odpovědě od poskytovatelů péče o děti? Je nám to líto. Chápeme, že to může být frustrující.

Pravidelně jim zasíláme upomínky a e-maily a skrýváme neaktivní profily na naší stránce vyhledávání. Můžete však podniknout i několik kroků:

  • Na jejich profilech vidíte jejich poslední aktivitu a jejich průměrnou dobu odezvy. Doporučujeme vám kontaktovat poskytovatele péče o děti, kteří byli v poslední době aktivní, abyste zvýšili své šance na odpověď.
  • Chůvy možná nečetli vaši první zprávu, protože jsou zaneprázdněné školou. V takovém případě může být užitečné je znovu kontaktovat.
  • Posledním tipem je být sám aktivní. Pokud poskytovatel péče o dítě zjistí, že jste nějakou dobu nebyli aktivní nebo že na vaše zprávy neodpovídáte, může dojít k závěru, že už chůvu nehledáte a je pravděpodobné, že vás nebude kontaktovat.

Najít nedávno aktivní chůvy