Pomoc - Pro rodiny

Pro rodiny

Rodiny mohou najít poskytovatele péče o děti na Hlídání dětí prostřednictvím naší vyhledávací stránky. Chcete-li zobrazit poskytovatele péče o děti ve vaší oblasti, můžete do vyhledávacího pole zadat své město, adresu nebo PSČ.

Poskytovatelé péče o děti, kteří mají zájem, vás také mohou kontaktovat, pokud máte úplný a viditelný profil.

Pokud chcete poslat zprávu poskytovateli péče o děti, můžete jej kontaktovat tak, že přejdete na jeho profil a kliknete na tlačítko „kontaktovat“.

Poznámka: Chcete-li kontaktovat poskytovatele péče o děti nebo jim odpovědět, musí být viditelnost vašeho profilu veřejná nebo pouze platforma a musíte mít aktivní předplatné Premium.

Zobrazit ceny předplatného Premium.

Upgradovat na předplatné Premium můžete přes stránku upgradu (po registraci) nebo přes aplikaci Hlídání dětí.

Předplatné Premium můžete kdykoli zrušit. Můžete tak snadno učinit na stránce Premium.

Pokud jste si předplatili prémiové předplatné prostřednictvím aplikace pro iOS, budete muset předplatné zrušit prostřednictvím společnosti Apple. Můžete tak učinit v nastavení zařízení prostřednictvím Apple ID v části Předplatná.

Pokud vám do konce předplatného Premium zbývají nějaké dny, můžete tyto zbývající dny po zrušení předplatného Premium stále využívat.

Pokud máte potíže se zrušením předplatného Premium, kontaktujte nás.
Kontaktujte zákaznický servis

V některých zemích existuje funkce rezervace, kde si můžete rezervovat schůzky přímo prostřednictvím platformy. V těchto zemích si můžete naplánovat schůzku tak, že si vyžádáte rezervaci na profilu poskytovatele péče o děti nebo v doručené poště.

Pokud tuto možnost nevidíte, v zemích, kde nejsou podporovány rezervace, můžete koordinovat schůzky přímo prostřednictvím systému zpráv a dohodnout podrobnosti s poskytovatelem péče o děti.
Další informace o rezervačním systému hlídání dětí

Ano můžeš! Když bylo vaše předplatné Premium zrušeno, stále můžete během smluvního období poslat zprávu novým poskytovatelům péče o děti. Když vám vyprší smluvní období, můžete stále pokračovat v konverzacích, které jste již zahájili během předplatného Premium, ale nemůžete již zahájit nové konverzace.

Kolik zaplatíte poskytovateli péče o děti bude záviset na poskytovateli péče o dítě a situaci.

Poskytovatelé péče o děti si sami stanovují hodinové sazby za hlídání dětí na základě minimální mzdy, své kvalifikace, dovedností a zkušeností. To si můžete prohlédnout na jejich profilu.

Na svém profilu můžete také nastavit sazbu, kterou chcete nabídnout potenciálnímu poskytovateli péče o děti.

Nakonec je na vás a poskytovateli péče o děti, abyste se dohodli, kolik jim zaplatíte.
Hodinové sazby se mohou lišit podle počtu dětí, které máte, požadovaných povinností, typu poskytovatele péče o děti a místa hlídání dětí.

V některých jurisdikcích je ze zákona povinné uzavřít smlouvu. Z tohoto důvodu a aby byl zážitek z hlídání dětí plynulejší pro obě strany, doporučujeme vyplnit a projít náš přijímací formulář.

Přečtěte si formulář příjmu

Pokud máte negativní zkušenost s poskytovatelem péče o děti prostřednictvím Hlídání dětí, můžete zanechat recenzi a/nebo uživatele zablokovat.

V každém případě vás žádáme, abyste poskytovatele péče o děti nahlásili našemu týmu podpory prostřednictvím jeho profilové stránky. Hlídání dětí bude poté o těchto hlášeních informováno a podnikne veškerá nezbytná opatření.
Kontaktujte zákaznický servis

Pravidelně jim zasíláme upomínková upozornění a e-maily a skrýváme neaktivní profily na naší vyhledávací stránce. Existuje však také několik kroků, které můžete podniknout:
* Na jejich profilech můžete vidět jejich poslední aktivitu a průměrnou dobu odezvy. Doporučujeme vám kontaktovat poskytovatele péče o děti, kteří byli v poslední době aktivní, abyste zvýšili své šance na odpověď.
* Chůvy možná neviděly ani nečetly vaši první zprávu. V takovém případě může být užitečné je znovu kontaktovat.
* Posledním tipem je být aktivní. Pokud poskytovatel péče o děti uvidí, že jste nějakou dobu nebyli aktivní nebo že nereagujete na vaše zprávy, může dojít k závěru, že již nehledáte chůvu a je pravděpodobné, že vás nebude kontaktovat.

Rodiče mohou do 14 dnů od nákupu požádat o vrácení* plné částky za předplatné Premium. Po 14 dnech bohužel nemůžeme vrátit peníze.

  • Toto platí pouze pro předplatné Premium zakoupené přímo od Babysits. Platby prostřednictvím třetích stran, jako je Apple, jsou vyloučeny.
    Kontaktujte zákaznickou službu a požádejte o vrácení peněz.

Na prémiové stránce vašeho účtu můžete vidět tlačítko „aktualizovat způsob platby“. Pokud ano, můžete kliknutím na toto tlačítko aktualizovat způsob platby.

Pokud toto tlačítko nevidíte, v současné době není možné aktualizovat údaje o vašem bankovním účtu pro předplatné Premium. V takovém případě nás prosím kontaktujte, pokud chcete aktualizovat údaje o svém bankovním účtu.

Prémiová stránka
Kontaktujte zákaznický servis