Pomoc - Rezervace Babysits
Proč používat rezervace?
Snadno spravujte schůzky na hlídání dětí
Vše, co potřebujete, na jednom místě. Pomocí rezervací můžete plánovat schůzky, prohlížet všechny nadcházející a dokončené rezervace a stahovat potvrzení o platbě pro každou rezervaci – v jednom jednoduchém přehledu.
Bezpečné platby
Rezervace přes Babysits je bezpečný a bezpečný způsob, jak zaplatit nebo dostat zaplaceno. Vaše bankovní údaje nejsou sdíleny s ostatními členy Babysits a s naším poskytovatelem plateb Stripe můžeme transakci zabezpečit a omezit podvody.
Zaručeně, jednoduše a bezhotovostně
Chůvy se mohou spolehnout na garantované platby, zatímco rodiče si užívají pohodlí bezhotovostních transakcí.
Jak to funguje
Rezervace je služba, která umožňuje rodičům nebo chůvám naplánovat a zaplatit za schůzky prostřednictvím našeho webu a aplikace.
Naplánujte si rezervaci
Mezi žádostí o rezervaci a okamžikem, kdy chůva dostane zaplaceno, je několik kroků.
- Vyžádejte si rezervaci - Jakmile najdete chůvu, kterou si chcete rezervovat, přejděte do zpráv a najdete možnost vytvořit rezervaci. Vyberte den, čas a trvání rezervace a odešlete požadavek.
- Chůva přijímá rezervace
- Potvrďte rezervaci zaplacením - Jakmile rezervaci zaplatíte, bude potvrzena. Po skončení schůzky na hlídání obdrží chůva vydělané peníze do několika pracovních dnů.
Zrušit rezervaci
Zrušení rezervace je možné do 60 minut po zahájení schůzky na hlídání. Poté již zrušení a vrácení peněz není možné. Klikněte na Storno a uveďte důvod zrušení. Jakmile rezervaci zrušíte, peníze, které jste zaplatili, automaticky obdržíte zpět během několika dnů.
Když je rezervace zrušena z důvodu nedostavení se chůvy, žádáme rodiče, aby zanechali recenzi na profilu chůvy. Nezanechali jste recenzi? Pak chůva po pár dnech automaticky obdrží negativní hodnocení.
Zanechat recenzi
Jak probíhala rezervace? Nezapomeňte zanechat recenzi na profilu chůvičky. Ostatní rodiny na Babysits tak mohou zjistit, zda je tato chůva důvěryhodná a dobrá ve své práci.
Pokud nezanecháte recenzi, chůva po pár dnech obdrží automatickou recenzi.
Ochrana členů
Používáme zabezpečený platební systém, který nikdy nesdílí žádné údaje o vaší kreditní kartě nebo bankovním účtu s ostatními členy. Platba prostřednictvím Babysits je bezhotovostní, pohodlná a vaše osobní údaje budou v bezpečí. Abychom zajistili toto a další ochranná opatření pro členy, žádáme rodiče, aby při platbě prostřednictvím rezervací Babysits uhradili 5% poplatek navíc k nákladům na hlídání.
Často kladené otázky
Kde najdete své rezervace
Jakmile se přihlásíte ke svému účtu, můžete najít všechny své naplánované rezervace. Přímo vedle doručené pošty se zobrazí karta označená jako „Rezervace“. Pokud tento štítek není viditelný, znamená to, že tato funkce není ve vaší zemi dostupná.
Je funkce rezervace hlídání dětí zdarma?
Chůvy dostávají 100 % vydělaných peněz. Rodiče platí 5% členský ochranný poplatek k výdělku chůvy. Ve společnosti Babysits doporučujeme chůvám používat platformu pro rezervace, protože má vestavěné bezpečnostní funkce, snadné použití a protože může pomoci sledovat vaše příjmy.
Mám problém s rezervací. Co mám dělat?
Pokud máte problémy s rezervací, kontaktujte prosím zákaznický servis.
Pro rodiče
Kdy mi budou účtovány poplatky za rezervaci?
Po přijetí rezervace chůvou obdržíte výzvu k platbě. Poté můžete za rezervaci zaplatit, aby byla konečná. Po provedení platby je rezervace potvrzena.
Chůva nepřijímá moji rezervaci, co mohu dělat?
Bohužel, chůvy nemusí vždy akceptovat vaše požadavky na rezervaci. Když k tomu dojde, můžete jim poslat zprávu, abyste jim připomněli, že mají rezervaci přijmout.
Co když chůva rezervaci zruší?
Může nastat situace, kdy se stane něco nečekaného a chůva rezervaci zruší. Když k tomu dojde, platba za rezervaci vám bude automaticky vrácena. Peníze obdržíte do 5–10 pracovních dnů. Na své rezervační stránce si můžete zkontrolovat, zda byla rezervace oficiálně zrušena. Pokud ne, můžete rezervaci zrušit sami. Zrušené rezervace se zobrazí ve vašem archivu rezervací.
Kde mohu vidět platby za rezervace?
Na stránce Platby na účet si můžete prohlédnout potvrzení o platbě za všechny dokončené rezervace.
Pro chůvy
Jak dostanu zaplaceno?
Než budete moci přijímat rezervace, musíte nám dát vědět, jak vám můžeme zaplatit. Budete muset provést jednorázovou konfiguraci svých výplat. Chcete-li nakonfigurovat platby, přejděte na stránku plateb.
Kdy dostanu platbu jako chůva?
Po úspěšném absolvování termínu hlídání obdržíte platbu do 3-8 dnů. Obdržíte e-mail se dnem, kdy odhadujeme, že platba bude převedena. Platbu můžete také zkontrolovat na stránce rezervace.