Pomoc - Rezervace Babysits

Plánuj své schůzky snadno

Proč používat rezervace?

Vše, co potřebuješ, na jednom místě

S rezervacemi si můžeš naplánovat schůzky, zobrazit všechny nadcházející a dokončené sezení a stáhnout si potvrzení o platbě - vše v jednom jednoduchém a přehledném zobrazení.

Bezpečné platby, kterým můžete věřit

Rezervace přes Babysits poskytuje bezpečný a transparentní způsob, jak zaplatit nebo být zaplacen. Vaše bankovní informace zůstávají soukromé od ostatních členů a náš důvěryhodný poskytovatel plateb Stripe zajišťuje bezpečné transakce.

Spolehlivé pro všechny

Poskytovatelé péče o děti mají zaručené platby, zatímco rodiče těží z pohodlných, bezhotovostních transakcí - což vytváří podporující komunitní zážitek pro všechny.

Jak to funguje

Rezervace je služba, která umožňuje rodičům nebo chůvám naplánovat a zaplatit za schůzky prostřednictvím našeho webu a aplikace.

Naplánujte si rezervaci

Mezi žádostí o rezervaci a okamžikem, kdy chůva dostane zaplaceno, je několik kroků.

  1. Zažádat o rezervaci - Jakmile najdete chůvu, kterou si chcete rezervovat, přejděte do zpráv a najdete možnost vytvořit rezervaci. Vyberte den, čas a trvání rezervace a odešlete požadavek.
  2. Chůva přijímá rezervace
  3. Potvrďte rezervaci zaplacením - Jakmile rezervaci zaplatíte, bude potvrzena. Po skončení schůzky na hlídání obdrží chůva vydělané peníze do několika pracovních dnů.

Zrušit rezervaci

Zrušení rezervace je možné do 60 minut po zahájení schůzky na hlídání. Poté již zrušení a vrácení peněz není možné. Klikněte na Storno a uveďte důvod zrušení. Jakmile rezervaci zrušíte, peníze, které jste zaplatili, automaticky obdržíte zpět během několika dnů.

Když je rezervace zrušena z důvodu nedostavení se chůvy, žádáme rodiče, aby zanechali recenzi na profilu chůvy. Nezanechali jste recenzi? Pak chůva po pár dnech automaticky obdrží negativní hodnocení.

Zanechat recenzi

Jak probíhala rezervace? Nezapomeňte zanechat recenzi na profilu chůvičky. Ostatní rodiny na Babysits tak mohou zjistit, zda je tato chůva důvěryhodná a dobrá ve své práci.

Pokud nezanecháte recenzi, chůva po pár dnech obdrží automatickou recenzi.

Ochrana členů

Používáme zabezpečený platební systém, který nikdy nesdílí žádné údaje o vaší kreditní kartě nebo bankovním účtu s ostatními členy. Platba prostřednictvím Babysits je bezhotovostní, pohodlná a vaše osobní údaje budou v bezpečí. Abychom zajistili toto a další ochranná opatření pro členy, žádáme rodiče o 3% (30% pro nečleny Premium) poplatek navíc k nákladům na hlídání při platbě prostřednictvím rezervací Babysits.

Často kladené otázky

Jakmile se přihlásíte ke svému účtu, můžete najít všechny své naplánované rezervace. Přímo vedle doručené pošty se zobrazí karta označená jako „Rezervace“. Pokud tento štítek není viditelný, znamená to, že tato funkce není ve vaší zemi dostupná.

Chůvy dostávají 100 % vydělaných peněz. Rodiče platí 3% (30% pro nečleny Premium) rezervační ochranný poplatek nad rámec výdělků chůvy. Ve společnosti Babysits doporučujeme chůvám používat platformu pro rezervace, protože má vestavěné bezpečnostní funkce, snadné použití a protože může pomoci sledovat vaše výdělky.

help_bookings.faq.problems_body

Pro rodiče

Po přijetí rezervace chůvou obdržíte výzvu k platbě. Poté můžete za rezervaci zaplatit, aby byla konečná. Po provedení platby je rezervace potvrzena.

Bohužel, chůvy nemusí vždy akceptovat vaše požadavky na rezervaci. Když k tomu dojde, můžete jim poslat zprávu, abyste jim připomněli, že mají rezervaci přijmout.

Může nastat situace, kdy se stane něco nečekaného a chůva rezervaci zruší. Když k tomu dojde, platba za rezervaci vám bude automaticky vrácena. Peníze obdržíte do 5–10 pracovních dnů. Na své rezervační stránce si můžete zkontrolovat, zda byla rezervace oficiálně zrušena. Pokud ne, můžete rezervaci zrušit sami. Zrušené rezervace se zobrazí ve vašem archivu rezervací.

Na stránce Platby na účet si můžete prohlédnout potvrzení o platbě za všechny dokončené rezervace.

Pro chůvy

Náš rezervační systém vyžaduje, aby uživatelé byli alespoň 18 let kvůli právním předpisům upravujícím finanční transakce a smlouvy. Pokud ti ještě nebylo 18, můžeš stále používat Babysits k navázání kontaktu s rodinami, ale platby a plánování budeš muset domluvit přímo s nimi. Doporučujeme mladším chůvám, aby při těchto domluvách zapojily rodiče nebo opatrovníky pro větší bezpečnost. Neustále pracujeme na tom, aby naše platforma byla bezpečná pro všechny uživatele a zároveň splňovala právní požadavky.

Platbu obdržíš prostřednictvím našeho bezpečného rezervačního systému. Když si tě rodiny rezervují přes Babysits, platí přes naši platformu a ty dostaneš své výdělky přímo po dokončení práce. Tento systém zaručuje včasné platby, uchovává záznamy o tvých výdělcích pro daňové účely a eliminuje nepříjemné diskuse o platbách s rodiči. Náš rezervační systém je standardní platební metodou na Babysits, navržený tak, aby byly transakce bezpečné a jednoduché pro všechny. 💸
Upozornění: Pokud je ti méně než 18 let, nemůžeš používat rezervační systém Babysits. Nezletilí by měli domlouvat platby a detaily rezervace přímo s rodinami, se kterými pracují.

Po úspěšném absolvování termínu hlídání obdržíte platbu do 3-8 dnů. Obdržíte e-mail se dnem, kdy odhadujeme, že platba bude převedena. Platbu můžete také zkontrolovat na stránce rezervace.