Pomoc - Pro poskytovatele péče o děti

Pro poskytovatele péče o děti

Chcete pracovat jako chůva? U Babysits platí minimální věk 16 let. Pokud je vám méně než 18 let, musíte ještě před registrací na platformě požádat o svolení rodiče.

Pokud se váš profil zobrazí ve vrchní části výsledků vyhledávání, rodiče ho najdou snáze. Pokud chcete zvýšit svou pozici ve vyhledávání, můžete udělat tři věci:

  1. Získejte odznaky. Cílem systému odznaků je podporovat komunitu motivovaných členů upřednostňováním nejkvalitnějších a nejvíce ověřených profilů.
  2. Používejte platformu a pravidelně kontrolujte a aktualizujte svůj profil.
  3. Zaměřte se na svůj popis práce. Je to první věc, kterou si rodiče všimnou.

Pokud se chcete ucházet o jakékoli hlídání dětí zveřejněné online na Babysits, můžete kontaktovat rodiče tak, že přejdete na jejich profil a kliknete na tlačítko „kontaktovat“. Po kliknutí na kontakt můžete vytvořit koncept a odeslat zprávu rodiči.

Pamatujte, že pro kontaktování rodiče budete potřebovat aktivní profil.

Pokud máte aktivní a úplný profil, rodiče vás budou moct kontaktovat zasláním zprávy prostřednictvím našeho systému zasílání zpráv. Jakmile obdržíte novou zprávu, upozorníme vás.

Můžete přejít do své doručené pošty Babysits a odpovědět přímo.

Je to na vás!

Chůvy si stanoví vlastní hodinové sazby za hlídání dětí na základě jejich kvalifikace, dovedností a zkušeností.

Ve svém profilu můžete uvést průměrnou hodinovou sazbu za hlídání jednoho dítěte. Zde můžete také vidět průměrnou sazbu, kterou požadují ostatní chůvy, abyste získali představu o tom, co je běžné žádat.

Hodinové sazby by se měly lišit v závislosti na počtu dětí, které hlídáte, požadovaných povinnostech a lokality hlídání dětí.

Nakonec je na vás, abyste s rodičem vyjednali svou finální hodinovou sazbu.

Je na vás, abyste se dohodli na platbě s rodičem. Rodič vám může zaplatit v hotovosti, převést peníze na váš bankovní účet nebo vám zaplatit prostřednictvím našich webových stránek.

Důrazně doporučujeme používat náš rezervační systém. Prostřednictvím rezervací můžete bezpečně a snadno naplánovat hlídání dětí a můžete si být jisti, že vám rodič po hlídání dětí zaplatí.

Pamatujte, že při používání rezervací Babysits se na platformu vztahuje poplatek za služby.

Další informace o rezervacích.

Měli jste negativní zkušenost s rodičem? Je nám to líto.

Pokud jste rodiče kontaktovali prostřednictvím systému zasílání zpráv Babysits, můžete je ohodnotit. V každém případě vás žádáme, abyste rodiče nahlásili zákaznickému servisu prostřednictvím stránky profilu rodiče. Babysits bude poté o těchto hlášeních informováno a přijme veškerá nezbytná opatření.

Máte potíže dostat odpověď od rodičů? Je nám to líto.

Někteří rodiče bohužel nemusí vždy odpovídat na zprávy. To se však liší od uživatele k uživateli.

Rodičům pravidelně zasíláme upomínky a e-maily a skrýváme neaktivní profily na naší stránce vyhledávání. Takto se snažíme těmto situacím předcházet.

Zde je několik důvodů, proč rodiče nemusí reagovat, a co byste s tím mohli udělat:

  • Jak možná víte, rodiče potřebují prémiový účet, aby mohli kontaktovat poskytovatele péče o děti.
  • Profily rodičů ukazují jejich poslední aktivitu a jejich průměrnou dobu odezvy. Doporučujeme vám oslovit rodiče, kteří byli v poslední době aktivní, abyste zvýšili své šance na odpověď.
  • Rodiče vždy hledají poskytovatele péče o děti s nejpodrobnějšími popisy profilů, včetně relevantních zkušeností, jako je předchozí práce s hlídáním dětí. Zkuste svůj profil aktualizovat a vypadat profesionálně.

Jak vytvořit skvělý hlídací profil

V některých jurisdikcích je uzavření smlouvy ze zákona povinné. Z tohoto důvodu a pro zajištění plynulejšího zážitku z hlídání dětí pro obě strany doporučujeme vyplnit a projít náš vstupní formulář.