Pomoc - Profil Babysits

Profil Babysits

Pokud jste zapomněli své heslo, můžete požádat o obnovení hesla kliknutím na odkaz „zapomenuté heslo“ umístěný pod přihlašovacím polem. Po zadání e-mailové adresy propojené s vaším účtem vám zašleme e-mail s odkazem na obnovení hesla. Pokud máte stále potíže s přihlášením, kontaktujte nás.
Kontaktujte zákaznický servis

Svůj účet můžete snadno smazat kliknutím na „deaktivovat účet“ v dolní části stránky účtu. Při smazání účtu bude z naší platformy odstraněn i váš profil. Pokud jste rodič a máte předplatné Premium, bude také zrušeno.
Stránka účtu

Chcete-li, aby byl váš profil soukromý, přihlaste se ke svému účtu Babysits a přejděte na stránku úprav profilu. Klikněte na tlačítko „nastavit profil jako soukromý“.

Na Hlídání dětí se zrušením předplatného Premium zastaví vaše automatická platba.

Pokud si již nepřejete, aby vám byly účtovány poplatky za předplatné Premium, ale chtěli byste mít nadále přístup ke svému účtu, je to nejlepší možnost.

Nastavením účtu jako soukromého se váš profil stane neviditelným pro ostatní uživatele. Tato akce nezruší vaše předplatné Premium. I když je váš profil soukromý, můžete pokračovat v konverzacích, které jste již zahájili, s jinými uživateli.

Nejprve zkontrolujte, zda jste přihlášeni k platformě vaší země; možná nebudete moci zadat adresy, které se nacházejí mimo zemi, do které jste přihlášeni. Poté se prosím ujistěte, že používáte správný formát poštovního směrovacího čísla. Pokud potíže přetrvávají, kontaktujte nás.
Kontaktujte zákaznický servis

Z odběru e-mailové služby Babysits se můžete odhlásit na oznamovací stránce nebo kliknutím na odkaz pro odhlášení v libovolném oznamovacím e-mailu.
Stránka oznámení

Heslo můžete změnit přechodem na přihlašovací a bezpečnostní stránku. Zadejte své aktuální a nové heslo a poté klikněte na „uložit“.
Stránka přihlášení a zabezpečení

Typ účtu můžete změnit na stránce osobních údajů svého účtu. Pokud jej nemůžete změnit sami, kontaktujte náš zákaznický servis.
Stránka s osobními údaji
Kontaktujte zákaznický servis

Ve společnosti Babysits dodržujeme zásady spravedlivého používání. To znamená, že jsme zavedli limit na počet zpráv, které může uživatel odeslat, abychom zabránili spamu a jakémukoli jinému zneužití služby zasílání zpráv.

Naším cílem je vytvořit důvěryhodnou komunitu, ve které uživatelé posílají zprávy ostatním uživatelům pouze v případě, že mají o navrhovanou službu skutečný zájem. Omezením množství zpráv, které mohou uživatelé posílat, doufáme také, že uživatelé budou posílat zprávy lepší kvality.
Pokud jste dosáhli svého limitu, můžete kontaktovat zákaznickou podporu a získat další informace.

Pokud jste ověřovací kód neobdrželi, můžete požádat o nový kód na stránce osobních údajů.

Konverzaci není možné zcela smazat. Konverzaci však můžete skrýt kliknutím na tlačítko archivace v doručené poště.

Hlídání dětí umožňuje uživatelům nahlásit obsah na Hlídání dětí, který porušuje naše Smluvní podmínky nebo Pokyny pro komunitu. Chcete-li nahlásit uživatele, přejděte do profilu uživatele a klikněte na „nahlásit tento profil“. Když odešlete hlášení, hlídání dětí bude informováno, může to prošetřit a podle potřeby podniknout další kroky. Hlášení jsou důvěrná, uživatel, kterého jste nahlásili, nebude o vašem hlášení informován.

Profily v horní části výsledků vyhledávání získávají největší viditelnost a zájem.

Chcete-li zvýšit hodnocení ve vyhledávání:
* Získejte odznaky. Ověřenější profily s více odznaky se ve výsledcích vyhledávání zobrazí jako první.
* Používejte platformu a pravidelně kontrolujte/aktualizujte svůj profil.
* Rychle odpovídejte na všechny zprávy, které obdržíte, včas.
Získejte odznaky

Pro důvěru a transparentnost je vyžadována profilová fotka, která jasně ukazuje vaši tvář. Je nepravděpodobné, že by rodiče a chůvy kontaktovali uživatele bez profilové fotografie.

Aby vás ostatní uživatelé na Babysits snadněji našli, jsou veřejné profily prohledávatelné. To znamená, že váš profil může být zahrnut také ve vyhledávačích, jako je Google.

Nebojte se, pokud svůj profil smažete z naší platformy, bude odstraněn také z vyhledávačů. Upozorňujeme, že vyhledávače neaktualizují všechny změny stránek každý den. Mějte na paměti, že někdy může trvat až 3 měsíce, než bude váš profil zcela odstraněn z vyhledávačů.