Pomoc - Profil Babysits
Zapomněl jsem heslo, co mám dělat?
Pokud jste zapomněli své heslo, můžete požádat o obnovení hesla kliknutím na odkaz „zapomenuté heslo“ umístěný pod přihlašovacím polem. Po zadání e-mailové adresy propojené s vaším účtem vám zašleme e-mail s odkazem na obnovení hesla. Pokud máte stále potíže s přihlášením, kontaktujte nás.
Kontaktujte zákaznický servis
Jak smažu svůj účet?
Svůj účet můžete snadno smazat kliknutím na „deaktivovat účet“ v dolní části stránky účtu. Při smazání účtu bude z naší platformy odstraněn i váš profil. Pokud jste rodič a máte předplatné Premium, bude také zrušeno.
Stránka účtu
Jak nastavím svůj profil jako soukromý?
Chcete-li, aby byl váš profil soukromý, přihlaste se ke svému účtu Babysits a přejděte na stránku úprav profilu. Klikněte na tlačítko „nastavit profil jako soukromý“.
Jaký je rozdíl mezi zrušením mého předplatného Premium a nastavením mého profilu jako soukromého?
Na Hlídání dětí se zrušením předplatného Premium zastaví vaše automatická platba.
Pokud si již nepřejete, aby vám byly účtovány poplatky za předplatné Premium, ale chtěli byste mít nadále přístup ke svému účtu, je to nejlepší možnost.
Nastavením účtu jako soukromého se váš profil stane neviditelným pro ostatní uživatele. Tato akce nezruší vaše předplatné Premium. I když je váš profil soukromý, můžete pokračovat v konverzacích, které jste již zahájili, s jinými uživateli.
Nemohu zadat svou adresu nebo PSČ, proč tomu tak je?
Nejprve zkontrolujte, zda jste přihlášeni k platformě vaší země; možná nebudete moci zadat adresy, které se nacházejí mimo zemi, do které jste přihlášeni. Poté se prosím ujistěte, že používáte správný formát poštovního směrovacího čísla. Pokud potíže přetrvávají, kontaktujte nás.
Kontaktujte zákaznický servis
Jak se odhlásím z e-mailové služby?
Z odběru e-mailové služby Babysits se můžete odhlásit na oznamovací stránce nebo kliknutím na odkaz pro odhlášení v libovolném oznamovacím e-mailu.
Stránka oznámení
Jak si změním heslo?
Heslo můžete změnit přechodem na přihlašovací a bezpečnostní stránku. Zadejte své aktuální a nové heslo a poté klikněte na „uložit“.
Stránka přihlášení a zabezpečení
Jak změním typ účtu? (od chůvy k rodičům nebo naopak)
Typ účtu můžete změnit na stránce osobních údajů svého účtu. Pokud jej nemůžete změnit sami, kontaktujte náš zákaznický servis.
Stránka s osobními údaji
Kontaktujte zákaznický servis
Proč hlídání dětí nastavuje limit pro odpovídání na zprávy?
Ve společnosti Babysits dodržujeme zásady spravedlivého používání. To znamená, že jsme zavedli limit na počet zpráv, které může uživatel odeslat, abychom zabránili spamu a jakémukoli jinému zneužití služby zasílání zpráv.
Naším cílem je vytvořit důvěryhodnou komunitu, ve které uživatelé posílají zprávy ostatním uživatelům pouze v případě, že mají o navrhovanou službu skutečný zájem. Omezením množství zpráv, které mohou uživatelé posílat, doufáme také, že uživatelé budou posílat zprávy lepší kvality.
Pokud jste dosáhli svého limitu, můžete kontaktovat zákaznickou podporu a získat další informace.
Neobdržel jsem ověřovací kód pro své telefonní číslo.
Pokud jste ověřovací kód neobdrželi, můžete požádat o nový kód na stránce osobních údajů.
Mohu smazat zprávu ze své doručené pošty?
Konverzaci není možné zcela smazat. Konverzaci však můžete skrýt kliknutím na tlačítko archivace v doručené poště.
Jak nahlásím uživatele?
Hlídání dětí umožňuje uživatelům nahlásit obsah na Hlídání dětí, který porušuje naše Smluvní podmínky nebo Pokyny pro komunitu. Chcete-li nahlásit uživatele, přejděte do profilu uživatele a klikněte na „nahlásit tento profil“. Když odešlete hlášení, hlídání dětí bude informováno, může to prošetřit a podle potřeby podniknout další kroky. Hlášení jsou důvěrná, uživatel, kterého jste nahlásili, nebude o vašem hlášení informován.
Jak dosáhnu větší viditelnosti svého profilu a vyššího hodnocení ve vyhledávání?
Profily v horní části výsledků vyhledávání získávají největší viditelnost a zájem.
Chcete-li zvýšit hodnocení ve vyhledávání:
* Získejte odznaky. Ověřenější profily s více odznaky se ve výsledcích vyhledávání zobrazí jako první.
* Používejte platformu a pravidelně kontrolujte/aktualizujte svůj profil.
* Rychle odpovídejte na všechny zprávy, které obdržíte, včas.
Získejte odznaky
Proč je profilová fotka povinná?
Pro důvěru a transparentnost je vyžadována profilová fotka, která jasně ukazuje vaši tvář. Je nepravděpodobné, že by rodiče a chůvy kontaktovali uživatele bez profilové fotografie.
Proč je můj profil po smazání účtu stále viditelný na Googlu?
Aby vás ostatní uživatelé na Babysits snadněji našli, jsou veřejné profily prohledávatelné. To znamená, že váš profil může být zahrnut také ve vyhledávačích, jako je Google.
Nebojte se, pokud svůj profil smažete z naší platformy, bude odstraněn také z vyhledávačů. Upozorňujeme, že vyhledávače neaktualizují všechny změny stránek každý den. Mějte na paměti, že někdy může trvat až 3 měsíce, než bude váš profil zcela odstraněn z vyhledávačů.