Pomoc - Hodnocení a reference

Hodnocení a reference

Pokud jste si vyměnili více zpráv s jiným členem nebo s ním dokončili rezervaci, uvidíte v doručené poště vedle jeho konverzace tlačítko recenze. Kliknutím na toto tlačítko k nim můžete zanechat recenzi. Můžete se také rozhodnout napsat recenzi anonymně.

Pokud nejprve zanecháte recenzi, dáme druhému uživateli vědět, že jste recenzi zanechali. Během prvních 14 dnů ji druhý uživatel neuvidí, dokud vám nezanechá recenzi .

Druhý uživatel má na oplátku 14 dní na to, aby napsal recenzi. Obě recenze zveřejníme, jakmile druhý uživatel zanechá recenzi, nebo po 14 dnech.

Chcete-li upravit stávající recenzi uživatele, jednoduše se vraťte do doručené pošty a klikněte na tlačítko recenze. Tím se vrátíte zpět na stránku recenze, kde můžete upravit všechny aspekty recenze, včetně hodnocení a textu. Nemůžete smazat recenzi pro jiného uživatele, pouze ji upravit.

Pokud chcete okamžitě zobrazit recenze ostatních uživatelů o vás, budete muset napsat recenzi i pro ně. Pokud jste nenapsali a nechcete napsat recenzi druhého uživatele, budete si moci všechny recenze na svém profilu přečíst po 14 dnech.

Nemůžete smazat ani skrýt recenze, které pro vás napsali jiní. Můžete požádat uživatele, aby upravil svou recenzi nebo zanechal komentář kliknutím na tlačítko komentáře u recenze na stránce vašeho profilu. Pokud se domníváte, že je recenze nepřesná nebo nevhodná, kontaktujte nás. Vaši žádost posoudíme a podnikneme příslušná opatření.
Kontaktujte zákaznický servis

Prostřednictvím referenční stránky můžete pozvat své reference, jako jsou přátelé, rodina nebo předchozí zaměstnavatelé, aby vám napsali osobní reference.
Po schválení se tyto reference objeví veřejně na vašem profilu Babysits, aby vás ostatní členové mohli poznat.
Referenční stránka

Recenze jsou hodnocení zanechaná uživateli poté, co provedli péči o děti prostřednictvím hlídání dětí. Jsou založeny na zkušenostech, které tito uživatelé měli při spolupráci.
Reference jsou doporučení zanechaná jednotlivci, které chůva nebo rodina zná mimo hlídání dětí (tj. bývalí zaměstnavatelé, učitelé, přátelé, rodinní příslušníci).

U rezervací provedených prostřednictvím webové stránky může služba Hlídání dětí automaticky zanechat pozitivní recenze (5 hvězdiček) nebo negativní recenze (1 hvězdička).

Automatická kladná zpětná vazba: Když je rezervace úspěšně dokončena a rodič nenapíše recenzi do 4 dnů, chůva automaticky obdrží kladnou recenzi. Pokud rodič s automatickou kontrolou nesouhlasí nebo chce přidat další informace, může automatickou kontrolu upravit.

Automatická negativní zpětná vazba: Pokud rodič uvede, že se chůva nedostavila na schůzku s hlídáním a nenapsala do 4 dnů recenzi, chůva automaticky obdrží negativní hodnocení. Pokud rodič s automatickou kontrolou nesouhlasí nebo chce přidat další informace, může automatickou kontrolu upravit.

Obdrželi jste automatickou negativní zpětnou vazbu? Automaticky shromážděné recenze nemůžeme smazat ani upravit. Místo toho můžete vysvětlit situaci rodičům a požádat je, aby upravili a vysvětlili svou recenzi.

Můžete také odpovědět na recenze a sdílet svou stránku příběhu.